Läger och kurser

På denna sida läggs information om våra ungdomsläger ut. Plan för läger 2024:

• 18-20 okt: Torsby
  • 12-15 dec: Skeikampen

Kontaktperson: David Hallberg

Skeikampenlägret

Skeikampenlägret är fullbokat. Det går att skriva upp sig på reservlista via formulär nedan.

Jag anmäler mig på RESERVLISTA som

Namn deltagare

Födelseår deltagare

Träningsgrupp

Mobilnummer deltagare

Mejladress deltagare

Målsman 1 (Enbart för anmäld ungdom)

Namn målsman 1

Mobilnummer målsman 1

Mejladress målsman 1

Målsman 2 (Enbart för anmäld ungdom)

Namn målsman 2

Mobilnummer målsman 2

Mejladress målsman 2

Uppgifter på eventuella allergier / specialkost som vi lämnar till köket på Skeikampen

Jag godkänner att mitt barn får fotograferas, bilderna kommer enbart att publiceras på Hestra’s hemsida och klubbens sociala medier.
    JANEJ

Övriga uppgifter som kan vara bra för ledarna att känna till om mitt barn under lägret.

Vi har noterat att giltigt pass eller ID-handling skall medfölja samtliga resenärer till Norge. Vänligen kontrollera giltighetsdatumet.
    Jag har giltigt pass/ID

Jag godkänner anmälningsavgift för lägret: Ungdom 2000 kr och medföljande vuxen 3600 kr. Fakturas via mejl.

JA

Jag godkänner att ingen återbetalning av anmälningsavgiften kommer att ske vid förhinder oavsett frånvaroorsak.
    JA

Spårstatus i Skeikampen finns på Skisporet.nu. Där ser du när spåren är uppkörda. Vill du planera rundor via den sidan behöver du bli medlem, vilken kostar 29 kr i månader eller 1 kr per månad för att testa i två månader.

Här finns några rundor vi brukar köra utritade i Strava: