Uppstartsträff Unionsmatchen

19 september 2023

Den 25–26 maj 2024 arrangerar vi ungdomstävlingen Unionsmatchen tillsammans med Rydboholms SK.

Vi i tävlingsledningen vill kalla till ett tidigt första informationsmöte där vi berättar mer om arrangemanget och diskuterar mellan klubbarna hur vi lägger upp vårt samarbete inom olika funktionärsområden. Mötet riktar sig främst till er som har fått förfrågan om att ingå i någon arbetsgrupperna i form av huvudfunktionärer, men alla som är intresserade av att veta mer om evenemanget är välkomna att delta.

Mötet tar plats den 19:e september klockan 19.30 i Hestrastugan. Det bjuds på fika. De som vill är välkomna att delta på den gemensamma klubbträningen innan mötet med start 17.45.

För att kunna uppskatta hur mycket fika som behövs önskar vi att ni anmäler er närvaro senast söndagen den 17:e september till Martina Åkerberg, e-post: martina94johansson@gmail.com

Med vänliga hälsningar Hestras representanter i tävlingsledningen

Sofia Larsson och Martina Åkerberg

Visa hela kalendern